Αποδέχομαι τον διορισμό σε κενή θέση

Διαβάστε προσεκτικά το παρακάτω κείμενο της υπεύθυνης δήλωσης και επιλέξτε ή όχι την αποδοχή του διορισμό σας σε κενή θέση.


Αποστολή αίτησης - Ηλεκτρονικός οδηγός

Υπεύθυνη δήλωση


Υπεύθυνη δήλωση - (Bοήθεια)







Με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρ. 22 του Ν. 1599/1986, δηλαδή «Όποιος εν γνώσει του δηλώνει ψευδή γεγονότα ή αρνείται ή αποκρύπτει τα αληθινά με έγγραφη υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών. Επίσης εάν ο υπαίτιος αυτών των πράξεων σκόπευε να προσπορίσει στον εαυτόν του ή σε άλλον περιουσιακό όφελος βλάπτοντας τρίτον ή σκόπευε να βλάψει άλλον, τιμωρείται με κάθειρξη μέχρι 10 ετών», δηλώνω ότι:









  1. • Όλα τα στοιχεία της αίτησης μου είναι ακριβή και αληθή και κατέχω όλα τα απαιτούμενα προσόντα για κάθε συγκεκριμένη θέση που επιλέγω, όπως αυτά αναφέρονται στην προκήρυξη και αναγράφονται στην παρούσα αίτηση. Σε περίπτωση ανακρίβειας γνωρίζω ότι θα έχω τις συνέπειες που προβλέπονται από τις διατάξεις του Ν. 1599/1986.
  2. • Έχω δικαίωμα συμμετοχής στη διαδικασία πλήρωσης των θέσεων που δήλωσα καθότι δεν έχω διοριστεί ως τακτικός υπάλληλος του Δημοσίου ή ΝΠΔΔ ή ΟΤΑ α΄ ή β΄ βαθμού ή Ανεξάρτητων Αρχών με τις διατάξεις του Ν. 2190/1944 ή έχει παρέλθει πενταετία από την ημερομηνία διορισμού μου μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων.
  3. • Ειδικά για υποψηφίους κλάδων ΥΕ Υγειονομικού Βοηθητικού Προσωπικού οι οποίοι επιδιώκουν θέσεις των ανωτέρω κλάδων σε νοσοκομεία & μονάδες φροντίδας του Εθνικού Συστήματος Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΕΣΥΚΑ): Έχω δικαίωμα συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής καθότι κατά την τελευταία τριετία και βάσει προκηρύξεων που δημοσιεύτηκαν μετά τις 28.12.2009 (άρθρο 2 του Ν. 3812/2009) δεν έχει συμβεί: α) να παραιτηθώ από τέτοια θέση πριν συμπληρωθεί ένα έτος από την ημερομηνία πρόσληψής μου ούτε β) πάνω από μία φορά να αποδεχθώ το διορισμό μου σε τέτοια θέση και να μην προσέλθω για ανάληψη υπηρεσίας.
  4. • Δεσμεύομαι να υπηρετήσω επί μία τουλάχιστον 10ετία σε θέση για την οποία δηλώνω κωδικό εντοπιότητας, εφόσον επιλέγω για διορισμό στη θέση αυτή (άρθρο 8 του Ν.3051/2002). (Ειδικά για υποψηφίους οι οποίοι δηλώνουν στην αίτησή τους κωδικό εντοπιότητας για συγκεκριμένες θέσεις, στην περίπτωση που στην προκήρυξη προβλέπονται θέσεις για τις οποίες εφαρμόζεται το κριτήριο της εντοπιότητας).
  5. • Δεν έχω υποβάλει άλλη ή άλλες αιτήσεις για θέσεις διαφορετικής κατηγορίας της ίδιας προκήρυξης.
  6.  • Σε περίπτωση κάλυψης όλων των θέσεων προτίμησής μου από άλλους υποψηφίους, αποδέχομαι το διορισμό μου σε οποιαδήποτε θέση παραμείνει κενή, ελλείψει προτιμήσεων υποψηφίων.



Αποδέχομαι τον διορισμό σε κενή θέση

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

άδεια άσκησης επαγγέλματος Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας

Το ανώτατο όριο ηλικίας πρόσληψης ή διορισμού στο Δημόσιο, τα Ν.Π.Δ.Δ. και τους Ο.Τ.Α. και των δύο βαθμών.

4. ΕΜΠΕΙΡΙΑ (ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ - ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ)